معلومات عضو هيئة التدريس
معلومات تفصيلية
| سيليبس | إسم المادة | رقم المادة | 
|---|---|---|
| سيليبس غير متوفر   | Conversation | 0 | 
| سيليبس | إسم المادة | رقم المادة | 
|---|---|---|
| سيليبس غير متوفر   | Conversation | 0 | 
| سيليبس | إسم المادة | رقم المادة | 
|---|---|---|
| سيليبس غير متوفر   | Comparative Linguistics | 0 | 
| سيليبس | إسم المادة | رقم المادة | 
|---|---|---|
| سيليبس غير متوفر   | Discourse Analysis | 0 | 
| سيليبس | إسم المادة | رقم المادة | 
|---|---|---|
| سيليبس غير متوفر   | Writing | 0 | 
| سيليبس | إسم المادة | رقم المادة | 
|---|---|---|
| سيليبس غير متوفر   | Writing | 0 | 
| سيليبس | إسم المادة | رقم المادة | 
|---|---|---|
| سيليبس غير متوفر   | Phonology | 0 | 
| سيليبس | إسم المادة | رقم المادة | 
|---|---|---|
| سيليبس غير متوفر   | Semantics | 0 | 
| سيليبس | إسم المادة | رقم المادة | 
|---|---|---|
| سيليبس غير متوفر   | Reading Comprehension | 0 | 
| سيليبس | إسم المادة | رقم المادة | 
|---|---|---|
| سيليبس غير متوفر   | phonetics | 0 | 
| سيليبس | إسم المادة | رقم المادة | 
|---|---|---|
| سيليبس غير متوفر   | An Introduction to Linguistics | 0 | 
| سيليبس | إسم المادة | رقم المادة | 
|---|---|---|
| سيليبس غير متوفر   | History of English Language | 0 | 
| سيليبس | إسم المادة | رقم المادة | 
|---|---|---|
| سيليبس غير متوفر   | English Language Skills (3) | 0 | 
| سيليبس | إسم المادة | رقم المادة | 
|---|---|---|
| سيليبس غير متوفر   | Literary Translation (1) | 0 | 
| سيليبس | إسم المادة | رقم المادة | 
|---|---|---|
| سيليبس غير متوفر   | English Grammar (2) | 0 | 
| سيليبس | إسم المادة | رقم المادة | 
|---|---|---|
| سيليبس غير متوفر   | TOFEL | 0 | 
| السنة | العنوان | 
|---|---|
| 2019 | The effect of blended learning on EFL students’ grammar performance and attitudes: An investigation of Moodle | 
| 2019 | The Impact of Culture and Gender on the Production of Online Speech Acts among Jordanian Facebook Users | 
| 2019 | The Difficulties in Translating Culture-Specific Expressions from Arabic into English | 
| 2018 | Gender Differences and Emotional Expressiveness on Facebook: An Analysis of Prosodic Features among Jordanian Facebookers | 
| 2018 | Exploring facebook affordances in natural disaster: A case study of the 2018 dead sea flash floods in Jordan | 
| 2017 | A Sociolinguistic Study of Speech Act Realization Patterns in Jordanians’ Facebook Status Updates | 
| 2015 | Apology Strategies in Jordanian Arabic | 
| 2014 | Linguistic Analysis of Humor in Jordanian Arabic among Young Jordanians Facebookers. | 
| 2013 | Social beliefs for the realization of the speech acts of apology among Jordanian EFL graduate students | 
| التاريخ | المجال المعرفي | 
|---|
| التاريخ | المكان | العنوان | 
|---|---|---|
| 2020-02-10 | Jadara University | assistant professor | 
| التاريخ | المكان | العنوان | 
|---|---|---|
| 2018 | Jadara university | الزي التراثي الاردني | 
| 2018 | Jadara university | How to use Mendely | 
الإنتماءات / الشهادات
				© 2024 .جامعة جدارا - جميع الحقوق محفوظة 
			
		 
		
		
			 
		
		
			 
		
		
		










